2013. július 20., szombat

Jelentkezzek vagy sem ?

19.rész Jelentkezzek vagy sem ?
Nem tudtam ezt mire vélni ellöktem magamtól és ránéztem.
-Ez meg mi volt ?-néztem rá kikerekedett szemekkel.
-Hát...izé-dadogott.
-Istenem Harry azt hittem megbeszéltük,hogy várunk még,ebben mi nem volt érthető?
-Sajnálom.
-Hát sajnálhatod is-mentem el.
-Várj Alice tényleg sajnálom-kiabált utánam.
Nem érdekelt elmentem a lakosztályra és magamra zártam az ajtót.
*Harry szemszöge*
Nem tudom mi ütött belém hirtelen csak úgy megcsókoltam még is mit képzelek én ?Most biztos ki nem állhat.
-Ez mi volt haver ?-nézett rám Louis.
-Nem tudom 
-Hát ezt jól elcsesztedd
-Tudom Louis én is észrevettem.-emeltem fel a hangom majd elmentem.
-Most még én vagyok a hibás?-mondta flegmán Louis.
-Nem csak hagyjál jó ?-mondtam aztán Alice után indultam.Mikor odaértem a szobája ajtajához zárva volt.Remek.
-Alice kérlek engedj be !-dörömböltem.
-Menj el -mondta.
-Sajnálom érted nagyon sajnálom.
*Alice szemszöge*
Csak ültem a szoba közepén és néztem a semmibe amikor Harry elkezdett dörömbölni.
-Sajnálom érted nagyon sajnálom.-mondta.Nem válaszoltam semmit.
-Ahj a fenébe is.-ütött egy nagyot az ajtóra amitől kicsit megijedtem.Hallottam,hogy neki dőlt az ajtónak és lecsúszott a földre. Nem az volt a baj,hogy nem szeretem Harryt mert úgy érzem egyre jobban kezdek beleszeretni hanem az,hogy én még nem állok késze erre a kapcsolatra és ezt neki is elmondtam.De nem értette meg én azt szeretném ha küzdne értem nem csak úgy az ölébe pottyannék ha küzd értem bebizonyítja ,hogy tényleg szeret.Most meg itt ül az ajtó előtt és én meg nem tudom mit csináljak.Felálltam és elindultam az ajtó felé.Kinyitottam az ajtót és láttam Harryt ott ülni a fal előtt odamentem és leguggoltam elé.
-Harry-emeltem fel az állát. 
-Mi az ?
-Figyelj felejtsük el ezt az egészet és maradjunk barátok oké ? Egy kicsit habozott mielőtt válaszolt volna.
-Rendben de akkor kitörlöm a hátterem is 
-Miért mi volt az ?
-Áhh mindegy
-Na mutasd már meg.-vettem el a mobilját.
Természetesen én voltam a képen.
-Ohh.-nyögtem ki egy idő után.
-Már is kitörlöm.-vette el.
-Ne-mondtam.
-Miért ?-nézett rám.
-Mert lehet szeretnék jelentkezni az X Factorba és oda fényképes jelentkezés kell ez pedig jó lesz.-mosolyogtam.
-Tényleg ? még nem is hallottam a hangod-mondta.
-Nem is baj.álltam fel.
-Kérlek énekelj nekem és akkor segítek eldönteni,hogy jelentkezz-e vagy sem oké ?
-Jól van de csak egyszer.-mosolyogtam.Bementünk a szobámba és elénekeltem neki egy számot. http://www.youtube.com/watch?v=Ib85dXPpQ4g
-Na ?-kérdeztem.
-Hu hat nagyon jó hangod van muszáj jelentkezned.-mosolygott.
-Köszönöm-öleltem meg.
Még ma leadtuk a jelentkezést és már csak várni tudtam,hogy mi lesz.

Egy hét múlva :
Elvileg ma kéne megérkezni a válasznak nem ? Vagy talán nem kapok választ mert fel se vettek ?Gondolataimból a csengő hangja zavart meg.Kinyitottam az ajtót és ott találtam egy levelet.Kibontottam és benne volt a válasz.
-Harry hol vagy ?-kiabáltam.
-Itt-jött mögém.
-Felvettek-ugrottam a nyakába.
-Gratulálok.-ölelt meg ő is.
-Srácok bejutottam az X Factorba mehetek a meghallgatásra.-üvöltöttem a házba.
-Uhhh gratulálok.-szaladt oda hozzám Eleanor majd a többiek is.
-Mikor lesz a meghallgatás ?-kérdezte Niall. Meg néztem a levélen a dátumot.
-Holnap után-nyílt nagyra a szemem.
-Akkor nyomás gyakorolni.-mondta Liam és felhajtott az emeletre.

2 nap múlva :
Hát elérkezett ez a nap is.Ma van a meghallgatás és nagyon izgulok,folyton az ujjaimat akarom összetörni.
-Nyugi már.-mosolygott rám Zayn.
-Jó de te nem tudod...ja de te pont tudod ajh.-néztem rá.Erre csak felnevetett.
-Szerintem elmegyek felöltözni.-álltam fel.
-Csinos legyél ám-kacsintott Louis.
-Hej-boxolt bele Eleanor Louis vállába.
-Auu ez fájt.-mondta Louis amin elkezdtem nevetni.Felmentem és megpróbáltam valami értelmes ruhát keresni.
Mikor kész lettem lementem.
-Így jó leszek ?-kérdeztem.
-Tökéletes.-mondták.Miután megállapítottuk,hogy így jó a ruhám elindultunk.
-Ne izgulj ügyi leszel.-mondta Eleanor.
-Köszi.-mosolyogtam.Mikor oda érünk próbáltam a fiúknak azt mutatni,hogy nem izgulok.El is hitték szerencsére pedig igazából rohadtul izgultam.Már csak egy ember volt utánam és én következtem.
-Sok sikert .-öleltek meg.Bementem majd köszöntem a zsűrinek.Persze a zsűri tagja között ott volt Simon Cowell akitől egy kicsit megijedtem.Elkezdtem énekelni azt a dalt amit még Harrynek.Miután befejeztem vártam a reakciót.....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése